22 kwietnia 2021

(strona zamknięta do odwołania)

 

DO CZŁONKÓW AEROKLUBU WROCŁAWSKIEGO  

Jestem marzycielem wizjonerem, moim celem jest polecieć na Marsa za własną kasę !
Zobaczcie ten znak : 



Ostatnio moje środowisko lotnicze zostało podzielone poprzez tego 

PRZYKURA KAZCZYŃSKIEGO 
"PIŃCET" ZŁOTYCH

Mój bohater mojej młodości Lech Wałęsa naród zjednoczył,  w 
10 mln. Zwiąek Solidarność
 wspaniały,mądry człowiek  obdarzony znakomitą intuicją polityczną !
 Obecnie bardzo schorowany.
Martwię się o niego i jego zdrowie. 
Lechu, będziesz potrzebny Polsce. 
Twoją misję ja dokończę !
Przurzekam instr. pil. Jan mikołajczyk

Moim wzorem do naśladowania sa piloci z II wojny światowej,
Jako 18 letni już pilot, zostałem przez niego odznaczony osobiści za moje dokonania w szybownoctwie.
Jak mój bohater gen. pil. Stanisław Skalski był Prezesem Aeroklubu Polskiego, prosiłem o szeregspotkań, nigdy mi nie odmówił, na  jedno z nich we Wrocku  "podpierdoliłem" samochód, aby zdażyć na wyznaczone spotkanie, porzuciłem go w Warszawce pod jakkimś komisariatem policji, załączając liścik. Preepraszam własciciela, samochód zwracam , jest w dobrym stanie, tylko bak na paliwao jest prawie pusty.  Przepraszam, złodziej z zasadami  i honorem Wrocka..
Pan Generał mnie bardzo polubił , w jego obecności tylko od czasu do czasu ze wzryszenia zadawałem tylko pytania...ciekawy byłem jego relacji..
Na jednym ze spotkań mówi Jsiu, zapraszam Cię na lody, nie chcę, abyś zbyt często i długo u mnie przesiadywł w gabinecie, zaczyna  to już budzić sensaję, rozumiem i t to bardzi,pomyślą sobie, że Pan generał lubi chłopców, no własnie dokładnie to odczytałeś, idziemy w miasto zaprzszam Cię na lody..






Autorkę powyżej biografi naszego bohatera narodowego 
gen. pil. Stanisława Skalskiego zaprosiłem osobiście.
 Na uroczystość, zaproszenia wysłałem patrz link:


/zaproszenia i lista gości.../


/zapis video uroczystości.../

MOJEMU ŚRODOWISKU KTÓRZY SIĘ SPRZEDALI TEJ PODŁEJ ZMIANIE ZA  "PIŃCET" MÓWIĘ

#Wypierdalać
DO ŚREDNIOWICZA

A JA ZE STASIEM 

#Wypierdalam
Z WIELEKĄ RADOŚCIĄ W KOSMOS

*****************************************



TEN MÓJ SAMOLOT BĘDZIE ZNAKIEM FIRMOWYM MOJEJ FIRMY, KTÓRĄ OTWIERAM BEZ ZWŁOKI

PAN JAN MARKETING





*****************************************














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz