17 listopada 2016

MALARSTWO LOTNICZE PILOTA MARCINA REGULSKIEGO.



DRODZY INTERNAUCI,
mam przyjemność przedstawić Państwu młodego zdolnego artystę malarza,
który jednocześnie jest znanym pilotem szybowcowym i świetnym pilotem
samolotowym - akrobatą oraz znakomitym modelarzem lotniczym.
Proszę zapamiętać jego nazwisko MARCIN REGULSKI, jego dokonania
artystyczne są już znaczące. Urodzony wrocławianin, autor ponad
siedemdziesięciu olejnych dzieł sztuki o tematyce lotniczej Mimo młodego
wieku jego prace są już bardzo dojrzałe. Pragnę również dodać, że Marcin
zajmuje się również rzeźbą lotniczą, jego prace można między innymi 
zobaczyć w Hotelu Kosmonautów we Wrocławiu.
Internautów zapraszam do zapoznania się z niektórymi jego pracami
przedstawionymi poniżej w galerii zdjęć z jego pracowni.
W pierwszym odruchu, chciałem zaprezentować Państwu fotografie
samych obrazów, jednak goszcząc w pracowni Marcina, byłem pod wielkim
wrażeniem jakie otaczały obrazy, modele samolotów.
Moją uwagę zwrócił model MIG 21 który prezentuje osobiście autor,
Dbałość o detale wykonania tego modelu jest niesłychana wg. mojej oceny 
wartość rynkowa tego dzieła spokojnie przewyższa niejeden dobry samochód.
Ciekawy jestem opinii internautów - miłośników lotnictwa, jak oceniają
poniższe prace. Będę wdzięczny Waszej opinii o twórczości Marcina,
proszę o dokonywaniu wpisów  w rubryce komentarze.




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz