27 stycznia 2011

WITAM MIŁOŚNIKÓW LOTNICTWA





INTERNAUCI !
 
LICZĘ NA WAS, ŻE PRZY ZASTOSOWANIU NAJWYŻSZYCH TECHNIK INFORMATYCZNYCH WSPOMOŻECIE MOJE DZIAŁANIA ...



MOIM CELEM JEST, LOT NA MARSA Z BILETEM W JEDNĄ STRONĘ NA ZAŁOŻENIE NOWEJ CYWILIZACJI.
MAM 59 LAT I JESZCZE NA STAROŚĆ CHCIAŁBYM SPEŁNIĆ TO NURTUJĄCE MNIE OD ZAWSZE MARZENIE, PRZECZYTAJ MÓJ WYWIAD DLA 
"PRZEGLĄDU LOTNICZEGO"
Z NASZEJ PIĘKNEJ PLANETY MARZY MI SIĘ, UCZYNIĆ RAJ NA ZIEMI, TYLKO WIDOK NASZEJ PLANETY Z KOSMOSU URUCHAMIA MOJĄ WYOBRAŹNIĘ,
ILE TU JEST JESZCZE DO ZROBIENIA.
W IMIENIU OBYWATELI NASZEJ PIĘKNEJ PLANETY JAKĄ JEST ZIEMIA
POZDRAWIAM MIŁOŚNIKÓW LOTNICTWA 

JASIU MIKOŁAJCZYK

 ''PO CZYNACH GO POZNACIE''

Ps. Oczywiście są to moje marzenia, one nic nie kosztują,
a czasami się spełniają

Polecam stronkę, która będzie szybko zapełniać się treścią tj:

HUMOR LOTNICZY, NIEZWYKŁE HISTORIE

Zapraszam gorąco do wypełnienia jej treścią.








instr. pilot szybowcowy i samolotowy
Jan Mikołajczyk

Masz ciekawy materiał z każdej dziedziny związanej z lotnictwem prześlij go mailem do publikacji.
bloggerlotniczy@gmail.com
............................................................................................................................................
JAK ZAMIEŚCIĆ KOMENTARZ, ZAPYTANIE, ... KROK PO KROKU:
  1. W okienku na samym dole strony Prześlij komentarz jako:
  2. Dokonaj stosownego wpisu dotyczącego tekstu na stronie
  3. Wybierz wyróżnik (strzałka w dół, otworzy się okienko) Anonimowy
  4. Kliknij na Podgląd tekstu (możesz dokonać poprawek)
  5. Kliknij Zamieść komentarz
  6. Uwaga: proszę podpisać się z imienia nazwiska, bądź tzw. ksywą
Ps. Dziękuję za dokonanie wpisu


10 komentarzy:

  1. Jasiu trzymam kciuki za realizację kolejnego twego pomysłu, świetny pomysł, napewno zrobisz bardzo ciekawy portal lotniczy o dużej oglądalności.....
    trzymam kciuki - przyjaciel z lotnictwa, przekażę to marketingiem pantoflowym dalej kolegom lotnikom o tej stronance
    Będę często odwiedzał Twoją stronkę i obsewował postepy. Powodzenia!!!
    Ps .Skontakuje się z Tobą na fecbooku

    OdpowiedzUsuń
  2. ta ankieta na końcu rozumiem, że wg. jej wyników będzie kształtował się profil tego portalu, mnie zależy zeby było trochę tekstów "lotników wirtualnych" żeby podzielili się swoją pasją, sam tak latam i brakuje mi ich ,>przeżyć< z tym związanych, jestem pewny że to będą b.ciekawe materiały
    kpt. Boeinga 747 /wirtualny/

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia !!!
    Romek z Rzeszowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasiu,
    wypij dobrą wódeczkę i realizuj swoje pomysły
    trzymamy kciuki za Twoje powodzenie, oczywiście będzie brali czynnie udział w życiu twojej stronki.
    lotnicy z Leszna
    pogadamy na Fecbooku

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasiu,
    dowiedziałem się o tym wydarzeniu od przyjaciela lotnika i spieszę szybko na tą stronkę... co nowego znów Jaś wymyślił.
    Znam Ciebie od dziecka Twoją bogatą w wydarzenia drogę lotniczą i biznesową, jak mało kto.
    Zawsze można było na Ciebie liczyć w każdej sytuacji. Twój życiorys i każde wydarzenie z osobna nadaje się na dobre scenariusze filmowe i warto by było kiedyś wydać serię książek z różnorakich Twoich przdsięwzięć począwszy od małego Jasia urodzonego lotnika, a skończywszy na poważnym biznesmenie.
    Jasiu pomyśl o tym!
    Mam nadzieję, że nikogo ze środowiska lotników nie tylko Wrocławskich ale i tych zrzeszonych w klubie "Loteczka", jak również wszystkich pozostałych z całej Polski - nie obrażę tym, że wypowiadam się w ich imieniu.

    JASIU MASZ NASZE MOCNE WSPARCIE!!!

    Przepraszam tych kolegów którzy jednak mogą poczuć się urażeni, że wypowiadam również w ich imieniu, ale mnie staremu, jeszcze czynnemu lotnikowi wybaczą - liczę na to!
    Przekonacie się wkrótce , że na tym nowym Jasia przedsięwzięciu skorzysta całe środowisko lotnicze w Polsce.
    Ja wierzę i wręcz jestem tego pewny, że Jaś osiągnie sukces bo jest osobą obdarzoną niezwykłą wręcz kreatywnością.
    Jestem całym sercem z Tobą Jasiu.
    Z pozdrowieniem lotniczym

    instr. pilot Herbert Majnusz

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wsparcie środowiska, niebywałe, będę śledził ten portal, widzę ze facet był obuty w biznesie i z tego co wiem od pilotów, śą bardzo ucieszeni ,że podją się takiego wyzwania.
    Rozumiem, że ta stronka wkrótce przybierza pięknego wyglądu i napewno facetowi zawodowcy ustawią funkcjonalnść działania do obsłużenia takiego wyzwania. Nie znam gościa, ale trzymam mocne kciuki. ciekawy jestem opini lotników i też ludzi biznesu którzy go dobrz znają, aby tu wyrazili swoją opinię.
    Podziwiam wsparcie Instr. pilota Herberta Majnusza. Położył na szalę cały swój autorytet. czuję przez skóre , jak P. Jan Mikołajczyk to ujął będzie "sprawcą niezłego zamieszania".
    Życzę mu powodzenia
    Spadochroniaż z Rzeszowa
    Ps. nazwisko ujawnię Panu Janowi na fecbooku

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Panie Jasiu.
    Pisze do Pana poniewaz bardzo zainspirowal mnie panski pomysl założenia blogu lotniczego przez Pana.
    akurat Pana Jana Mikołajczyka wybitnego pilota oraz biznesmena takie osobistosci jak Pan to w tych czasach rzadkość robił Pan takie rzeczy o których zwykly szary człowiek moze tylko śnic pańskie wybitne pomysły były jedyne w swoim rodzaju więc przejde do rzeczy byłbym zainteresowany współpracą właśnie z Panem Panie Jasiu nie znam nikogo tak ambitnego oraz pomyslowego jak Pan.
    Czekam na pana propozycje w czym mógłbym Panu pomoc czym mógłbym sie dla Pana wykazac, podkreslam że jestem bardzo ambitnym szybkim lubiacym podejmować ryzyko młodym człowiekiem.Poniewaz pochodze z malutkiej wioski i ubogiej rodziny do tej pory nie moglem zrealizowac swoich marzen dotyczacych lotnictwa. Teraz dzieki Panu uwierzyłem, że pasja i zaangażowanie pomoga mi te marzenia urzeczywistnic. Chcę być Pana żołnierzem i uczyc sie od najlepszych. Mam nadzieje, że zaoferuje mi Pan jakąś forme wspołpracy a ja odwdziecze sie Panu 100% oddaniem i zaangażowaniem.
    Pozostaje do pana dyspozycji i pozdrawiam.
    I czekam na odpowiedz oczywiście mam nadzieje, że w tempie lotniczym.
    bartek g.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bartku g. - śledź portal, będziesz miał nie jednokrotnie okazje włączenia się aktywnie w przeróżne akcje. Dziekuję Ci za miłe słowa pod moim adresem.......pamiętaj marzenia często się spełniają, trzeba tylko w to mocno wierzyć i być konsekwentnym

    Pozdrawiam
    Jasiu mikołajczyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie przedsięwzięcia rzeczywiście cieszą i będę Panu kibicować! Strona rewelacyjna:)
    Jeśli chodzi o historię Bartka- na pewno warto mieć marzenia i mimo braku początkowej niemocy- iść przed siebie. Piszę to dlatego, że sama kiedyś pragnęłam, by choć raz wzbić się w przestworza. Udało się, przy znacznej pomocy ludzi o dobrym sercu, przy pomocy ludzi, którzy sami kiedyś, tak jak ja wówczas, pragnęli latać. Dzisiaj mam licencję szybowcową, chociaż w GOBLLu trzy razy usłyszałam "nigdy nie będziesz latać":) Myślę, że na świecie, a w szczególność w świecie lotnictwa, jest wiele osób, które oddadzą na poczet innych odrobinę szczęścia.

    "Aby latać szybko jak myśl, w miejsca, w które ona podąża, trzeba rozpocząć od uświadamiania sobie, że się tam już dotarło..." "Mewa", Richard Bach.
    :)
    Powodzenia
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz więcej mówi się o lotach na Marsa, więc cel zbliża się wielkimi krokami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń