tag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post2927081938247540518..comments2023-11-16T09:21:25.954+01:00Comments on Portal Lotniczy Pana Jasia: CAŁA PRAWDA O KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ WIDZIANA OCZYMA PILOTÓW !Portal Lotniczy Pana Jasiahttp://www.blogger.com/profile/03203069336255330466noreply@blogger.comBlogger282125tag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-77426726251060033302019-11-03T19:59:16.442+01:002019-11-03T19:59:16.442+01:003 dni przed katastrofą rozmawiałem z 2 piloterm Ro...3 dni przed katastrofą rozmawiałem z 2 piloterm Robertem Grzwyną. To był mój kolega/sąsiad przez wiele lat. Ciąg dalszy rozmowy miał odbyc się w następną środe po katastrofie. Tyle info o burdelu panujacym w 36 spec pułku co dowiedziałem się przed katastrofą a była to tylko część wypowiedzi Roberta to chyba nikt postronny się nie nasłuchał.waldeenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-10194708204228849752019-03-26T12:30:04.151+01:002019-03-26T12:30:04.151+01:00wsrod tych , ktorzy wybrali lotnisko w smolensku n...wsrod tych , ktorzy wybrali lotnisko w smolensku nalezy szukac zdrajcy i agenta wplywu.Pryzszlosc pokaze jak zostanie urzadzona rodzina Pana S.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-91381191406584336432018-10-01T21:24:11.662+02:002018-10-01T21:24:11.662+02:00DLACZEGO CIAŁA BYŁY TAK ZMASAKROWANE,ŻE TRUDNO BYŁ...DLACZEGO CIAŁA BYŁY TAK ZMASAKROWANE,ŻE TRUDNO BYŁO ODRÓŻNIC ?? PREZYDENTOWĄ ROZPOZNANO PO...CHARAKTRYSTYCZNYM PIERŚCIONKU!! DLACZEGO ZGINĘŁO TYLU LUDZI,KTÓRZY ZNALI SIĘ NA LOTNICTWIE M.I. WICEMINISTER TRANSPORTU ZABITY PRZEZ SYNA--SCHIZOFRENIKA,POTEM POCIĘTY PIŁĄ I WYWIEZIONY DO LASU? mATKA BYŁA PSYCHIATRĄ I NIE ROZPOZNAŁA CHOROBY U SYNA??)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-9957955897199475682018-02-14T15:25:31.107+01:002018-02-14T15:25:31.107+01:00Pan nie ma pojęcia o procedurze lądowania. Pilot s...Pan nie ma pojęcia o procedurze lądowania. Pilot schodzi do wysokości MDA i nie widząc na tej wysokości pasa do lądowania odlatuje. Dla lotniska w Smoleńsku to 100 metrów nad poziomem pasa do lądowania. Pilot nie ma prawa zejść poniżej tej wysokości. Komenda "Pull Up" odezwała się na 40 metrach. Co samolot roił na tej wysokości? Podpowiem, że pilot korzystał w procedurze lądowania z wysokościomierza RW, a nie barycznego. Nie szukał ziemi. Pilotom tego nie wolno robić. Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-90610981821467388462018-02-14T15:19:46.651+01:002018-02-14T15:19:46.651+01:00Aż siadłem... tak umotywowanego wpisu nie spotkałe...Aż siadłem... tak umotywowanego wpisu nie spotkałem.Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-46382688960196550552018-02-14T15:18:21.789+01:002018-02-14T15:18:21.789+01:00A po co?
A po co?<br />Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-32788867533454101192018-02-14T15:17:40.659+01:002018-02-14T15:17:40.659+01:00Niewinny żart słowny? Pana sprawa jak Pan ocenia s...Niewinny żart słowny? Pana sprawa jak Pan ocenia słowa Prezydenta RP w sytuacji gdy wazy się bezpieczeństwo ludzkie.<br />Zna Pan przebieg "inny przebieg "incydentu w Gruzji" i to od osoby, która znajdowała się wówczas w kokpicie tego samolotu"? <br />A to inna sprawa. Mam nadzieję, że podzieli się Pan wiedzą, a ja porównam z zeznaniami w prokuraturze.<br />Mam nadzieje, że starczy Panu honoru.Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-11615465173419585782018-02-14T15:11:06.099+01:002018-02-14T15:11:06.099+01:00kaczora to nie obchodzi ma byc zamach kaczora to nie obchodzi ma byc zamach Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-63749271953258355582018-02-14T15:10:21.886+01:002018-02-14T15:10:21.886+01:00Samolot nie pojawił się nigdy nad płytą lotniska. ...Samolot nie pojawił się nigdy nad płytą lotniska. Tak jak i ten świadek. Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-45476217324149987962018-02-14T15:09:11.369+01:002018-02-14T15:09:11.369+01:00Jakich kłamstw? Proszę podać chociaż jedno kłamstw...Jakich kłamstw? Proszę podać chociaż jedno kłamstwo w raporcie Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Polskiego. Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-4808042842489078592018-02-14T15:07:09.370+01:002018-02-14T15:07:09.370+01:00Pełen szacunek dla merytorycznej wypowiedzi. A kul...Pełen szacunek dla merytorycznej wypowiedzi. A kultura osobista... Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-57199892521641342082018-02-14T15:06:19.262+01:002018-02-14T15:06:19.262+01:00Jeden oryginalny rejestrator lotu trafił zaraz po ...Jeden oryginalny rejestrator lotu trafił zaraz po znalezieniu do Warszawy i tu był odczytany przez producenta. Pozostałe rejestratory zostały zgrane w Rosji przez polskich techników i prokuratorów. Przyczyna katastrofy została wypowiedziana przez załogę TU154. Szkolny błąd załogi. Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-55107485897945231512018-02-14T15:03:34.958+01:002018-02-14T15:03:34.958+01:00Jaka wiedzą podzielił się pan Wosztyl? Przedstawił...Jaka wiedzą podzielił się pan Wosztyl? Przedstawił Pan tylko jego insynuacje.<br />1. Proponuję samemu odsłuchać rozmowę Wosztyla z Tu 154.<br />"Wiesz co, ogólnie rzecz biorąc to pizda tutaj jest. Widać jakieś 400 m około i na nasz gust podstawy są poniżej 50 m, grubo (...) No, natomiast powiem szczerze, że możecie spróbować, jak najbardziej. Nam się udało. Jeżeli wam się nie uda za drugim razem [!], to proponuję wam lecieć np. do Moskwy albo gdzieś."<br />Mam pytanie czy chciałby Pan latać z pilotem któremu udaje się wylądować?<br />2. Wosztyl lądując w warunkach zabraniających lądowanie prawdopodobnie złamał prawo. Broniąc się powiedział, że wieża pozwoliła mu zejść na 50 metrów. Proponuję by poczytał Pan na czym polega procedura lądowania obowiązująca pilotów na całym świecie. Proszę zwrócić uwagę do jakiej wysokości pilot schodzi bez widoczności i co określa tę wysokość. Dowie się Pan, że nic do tego nie ma wieża. Każde lotnisko ma określoną tą wysokość do której pilot może zejść bez widoczności pasa. Warszawa 30 metrów. Gdańsk 60 metrów. Smoleńsk 100 metrów. Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-92113593226776443542018-02-14T14:49:37.264+01:002018-02-14T14:49:37.264+01:00Czy Pan się dobrze czuje? "Artur Wosztyl, pil...Czy Pan się dobrze czuje? "Artur Wosztyl, pilot Jaka-40, jedyny świadek, który żyje i był w Smoleńsku.". <br />Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-43251542084243586012018-02-14T14:48:16.029+01:002018-02-14T14:48:16.029+01:00Jakieś FAKTY z artykułu Pan kwestionuje? Czy tylko...Jakieś FAKTY z artykułu Pan kwestionuje? Czy tylko insynuacje? Pozdrawiam.Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-70706152132197978352018-02-14T14:42:52.926+01:002018-02-14T14:42:52.926+01:00Tiaaa... Przeczytał Pan tę reklamę? Co trzeba przy...Tiaaa... Przeczytał Pan tę reklamę? Co trzeba przywieść i ile dni przez ile lądowań samolotów trzeba dostrajać? Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-59140315225090576652018-02-14T14:39:18.234+01:002018-02-14T14:39:18.234+01:00Proszę zapoznać się z zapisami rejestratorów param...Proszę zapoznać się z zapisami rejestratorów parametrów lotu i rejestratora dźwięków. Błąd pilota popełniony podczas lądowania to niezaprzeczalny fakt. Trochę wysiłku w zapoznaniu się z faktami, a mniej spekulacji. <br />Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-67447151934469653022018-02-14T14:36:33.077+01:002018-02-14T14:36:33.077+01:00Wiadomo na 100% co tam się stało.
1. Jeden rejest...Wiadomo na 100% co tam się stało. <br />1. Jeden rejestrator został zaraz po znalezieniu przewieziony do Warszawy i tu w obecności rosyjskiego prokuratora odczytany przez polskiego producenta.<br />2. Oryginalny TAWS został przewieziony do USA i tam odczytany.<br />3. Nie ma możliwości sfałszowania nagrań z ruskich rejestratorów. Bo to analogowe zapisy magnetyczne. Proszę poczytać o tle elektromagnetycznym na stronach kryminalistycznych FBI.<br />4. W historii katastrof lotniczych katastrofa lotnicza w Smoleńsku należy do katastrof nie budzących ŻADNYCH wątpliwości. Tam nie ma żadnej tajemnicy. Wszystko jest proste i oczywiste. <br />Pozdrawiam.Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-2634482754039711942018-02-14T14:27:53.996+01:002018-02-14T14:27:53.996+01:00Kapitan Protasiuk był źle wyszkolony. I to nie był...Kapitan Protasiuk był źle wyszkolony. I to nie była jego wina. Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-46484464314016345222018-02-14T13:58:56.316+01:002018-02-14T13:58:56.316+01:00Proszę odszukać wypowiedzi arcybiskupa Jędraszewsk...Proszę odszukać wypowiedzi arcybiskupa Jędraszewskiego na temat "zamachu" w Smoleńsku.. Może wtedy Pan nabierze Pan pokory i wysłucha co ludzie mają do powiedzenia, a nie będzie Pan ich obrażał.<br />Żałosne!Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-54774234497637316212018-02-14T13:52:31.319+01:002018-02-14T13:52:31.319+01:00Pilot podjął decyzję o lądowaniu zanik ktokolwiek ...Pilot podjął decyzję o lądowaniu zanik ktokolwiek dowiedział się o warunkach pogodowych. Sam! Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-50691303300194209822018-02-14T13:48:45.769+01:002018-02-14T13:48:45.769+01:00Przyczyną katastrofy było złe wyszkolenie pilota. ...Przyczyną katastrofy było złe wyszkolenie pilota. Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-92013107977937443142018-02-14T13:47:21.777+01:002018-02-14T13:47:21.777+01:00Nie! Nie było szukania ziemi. Pilot podszedł do 10...Nie! Nie było szukania ziemi. Pilot podszedł do 100 metrów i nie widząc pasa d lądowania podał komendę do odejścia. Po 5 sekundach od komendy rozpoczął proces odejścia. Niestety to było 100 metrów z radiowysokościomierza. Wysokość nad dnem jaru. Wtedy był 40 metrów nad poziomem pasa do lądowania. Nie na 100 merach, a na 40 metrach. 60 metrów poniżej dopuszczalnej. Pilot wykorzystał błędny wysokościomierz. Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-15658735207967392572018-02-14T13:41:54.559+01:002018-02-14T13:41:54.559+01:00Nie byłoby katastrofy gdyby pilot prawidłowo wykon...Nie byłoby katastrofy gdyby pilot prawidłowo wykonał manewr lądowania. A dokładnie podejścia do lądowania. Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7228548383921481571.post-72233437055368348222018-02-14T13:40:02.824+01:002018-02-14T13:40:02.824+01:00Z jakiej wysokość "spadł" samolot. Mógłb...Z jakiej wysokość "spadł" samolot. Mógłby Pan doprecyzować? Może Pan odpowiedzieć z jakiej wysokości spada 15-tonowy TIR jadący 100 km/h uderzający w dom jednorodzinny? Pamięta Pan zasadę zachowania energii? 55-tonowy samolot lecący z prędkością 200 km/h wytraca energię kinetyczną na energię niszczenia. Ireneusz Larahttps://www.blogger.com/profile/00081262226618616354noreply@blogger.com