14 lutego 2011

Samolot bezzałogowy FlyEye czyli polskie firmy też potrafią


2011-02-10 14:45, ostatnia aktualizacja: 2011-02-10 15:32

Samolot bezzałogowy FlyEye czyli polskie firmy też potrafią (ZDJĘCIA)


Może się wznosić na 6000 m, pokonuje 300 km, startuje z ręki, waży 15 kg i mieści się plecaku. To nie sprzęt filmowego Jamesa Bonda ale polski bezzałogowy samolot obserwacyjny FlyEye.

Dawid Bielecki z zespołu lotniczego firmy Fly Tronic prezentuje bezzałogowy samolot FlyEye w Gliwicach. Gliwicka firma Fly Tronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku, a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. Fot. PAP/Andrzej GrygielDawid Bielecki z zespołu lotniczego firmy Fly Tronic prezentuje bezzałogowy samolot FlyEye w Gliwicach. Gliwicka firma Fly Tronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku, a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. Fot. PAP/Andrzej Grygiel
Fot. PAP
Gliwice, 10.02.2011. Dawid Bielecki z zespołu lotniczego firmy Fly Tronic prezentuje bezzałogowy samolot FlyEye, 10 bm. w Gliwicach. Gliwicka firma Fly Tronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. (ag/kkk) PAP/Andrzej GrygielGliwice, 10.02.2011. Dawid Bielecki z zespołu lotniczego firmy Fly Tronic prezentuje bezzałogowy samolot FlyEye, 10 bm. w Gliwicach. Gliwicka firma Fly Tronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. (ag/kkk) PAP/Andrzej Grygiel
Fot. PAP
Gliwice, 10.02.2011. Bezzałogowy samolot FlyEye, 10 bm. w Gliwicach. Gliwicka firma Flytronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. (ag/kkk) PAP/Andrzej GrygielGliwice, 10.02.2011. Bezzałogowy samolot FlyEye, 10 bm. w Gliwicach. Gliwicka firma Flytronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. (ag/kkk) PAP/Andrzej Grygiel
Fot. PAP
Gliwice, 10.02.2011. Bezzałogowy samolot FlyEye, 10 bm. w Gliwicach. Gliwicka firma Flytronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. (ag/kkk) PAP/Andrzej GrygielGliwice, 10.02.2011. Bezzałogowy samolot FlyEye, 10 bm. w Gliwicach. Gliwicka firma Flytronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. (ag/kkk) PAP/Andrzej Grygiel
Fot. PAP
Gliwice, 10.02.2011. Wojciech Szumiński, główny kostruktor prezentuje bezzałogowy samolot FlyEye. Gliwicka firma Flytronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. (ag/kkk) PAP/Andrzej GrygielGliwice, 10.02.2011. Wojciech Szumiński, główny kostruktor prezentuje bezzałogowy samolot FlyEye. Gliwicka firma Flytronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. (ag/kkk) PAP/Andrzej Grygiel
Fot. PAP
Gliwice, 10.02.2011. Dawid Bielecki z zespołu lotniczego firmy Fly Tronic prezentuje bezzałogowy samolot FlyEye, 10 bm. w Gliwicach. Gliwicka firma Fly Tronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. (ag/kkk) PAP/Andrzej GrygielGliwice, 10.02.2011. Dawid Bielecki z zespołu lotniczego firmy Fly Tronic prezentuje bezzałogowy samolot FlyEye, 10 bm. w Gliwicach. Gliwicka firma Fly Tronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. (ag/kkk) PAP/Andrzej Grygiel
Fot. PAP
Gliwice, 10.02.2011. Dawid Bielecki z zespołu lotniczego firmy Fly Tronic prezentuje bezzałogowy samolot FlyEye, 10 bm. w Gliwicach. Gliwicka firma Fly Tronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. (ag/kkk) PAP/Andrzej GrygielGliwice, 10.02.2011. Dawid Bielecki z zespołu lotniczego firmy Fly Tronic prezentuje bezzałogowy samolot FlyEye, 10 bm. w Gliwicach. Gliwicka firma Fly Tronic, będąca obecnie elementem grupy WB Electronic zaprojektowała i zbudowała pierwszy polski samolot obserwacyjny. Samolot waży ok. 11 kg, po złożeniu mieści się w dużym plecaku a jego składanie trwa ok. 15 minut. Samolot testowany jest m.in. przez polską armię. (ag/kkk) PAP/Andrzej Grygiel
Fot. PAP
  • Podobne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz